Thursday 8 May 2014

KOLESTEROL TINGGI DENGAN ESP SHAKLEE??

Assalamualaikum..

Entry kali ni saya nak kongsikan kepada anda semua tentang kesan sampingan yang dihadapi pengguna tegar Esp shaklee ni. Betul ke esp shaklee ni menyebabkan kolesterol tinggi? Sebenarnya tidak. Kenapa saya katakan begitu? Sebab saya sendiri pun pengguna tegar esp shaklee ni. Selain tu, saya dapat banyak feedback positif dari pelanggan-pelanggan saya yang mengatakan esp shaklee adalah minuman soya yang terbaik yang pernah die minum. Malah, kolesterol pelanggan saya sorang ni boleh turun disebabkan esp shaklee ni.

Ini kerana sejak beliau amalkan esp shaklee ni, beliau terasa kenyang sentiasa. Sebelum pengambilan esp shaklee, beliau sering menjadikan nasi lemak sebagai makanan utama beliau pada awal pagi. Selepas sarapan terus ke tempat kerja dan rutin beliau begitulah sehingga beliau mengenalpasti beliau mempunyai kolesterol yang tinggi. Jadi, dengan pengambilan esp shaklee, beliau sudah pun jadikan esp shaklee sebagai sarapan utama beliau sebelum ke tempat kerja dan yang paling mengembirakan, kolesterol beliau semakin berkurangan. Nah!! inilah kesan sampingan esp shaklee. Sangat-sangat membantu bukan.

Saya kongsikan sedikit kebaikan dan faedah esp shaklee :

Membekalkan tenaga berkekalan dengan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi. Energizing Soy Protein (esp shaklee) merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting. Ia terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

~ Tumbuhan berprotein yang berkualiti tertinggi dengan kandungan 14 gram protein soya sihat dan 500 mg kalsium bagi setiap hidangan
~ Membantu mengekalkan kepejalan otot
~ Glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal
~ Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat

Apakah perbezaan esp shaklee dengan soya di kedai-kedai runcit? esp shaklee mengandungi Non-GMO (tidak diubahsuai) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan kacang soya bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.

Jom kita tengok testimoni dibawah :


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...