Sunday 27 October 2013

SUSU IBU TIADA SELEPAS BERSALIN

Saya ingin kongsi kan cerita yang saya lalui baru-baru ini dengan pengalaman seorang ibu yang baru bersalin melalui pembedahan.
Pada satu malam saya dikejutkan dengan panggilan dari rumah sebelah (mama kepada kawan saya yang baru bersalin) sebab die nak nak beli suplemen yang boleh membanyakkan susu badan.

Saya mula berdebar, yelah, tibe2 org panggil tengah2 malam..sape yang xkaget ya ngak? hehehe..Si mama ni pun cerita la yang anak die baru lepas bersalin (kawan saya). Owh, saya pun lega sedikit dan panjatkan rasa syukur, akhirnye dapat dah baby. Saya ni bile lagi agaknya..hehehe..terfeel plak.

Dipendekkan cerita, makcik ni cerita lah yang anaknya xde susu untuk diberikan pada baby yang baru dilahirkan, saya pun terangkan serba sedikit tentang set menyusu yang terdapat dalam brand Shaklee. Nak tau apa yang saya suggest? Jom tengok


Inilah set yang saya cadangkan. Tapi memandangkan saya hanya ada stok Alfalfa waktu tu, saya pun suggest ke die. Suami kawan saya ni pun beli la hanya Alfalfa. Alhamdulillah, saya rasa lega dapat berkongsi kebaikan set menyusu Shaklee ni pada kawan saya. Selang beberapa hari saya kerumahnya, saya melihat baby yang comel n tembam. Kawan saya pun cerita la selepas pengambilan Alfalfa, Alhamdulillah, susu semakin banyak. Itulah khasiatnya Alfalfa Shaklee, yang sememangnya sangat membantu ibu dalam penghasilan susu ibu.


Saya kongsikan gambar yang sempat saya ambil bersama baby tersebut yang diberi nama Nuha Amani bt Mohd Fauzi Abdul Malek. Moga baby dan ibu tercinta sentiasa sihat bersama suplemen shaklee. Insya Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...